Sitter här orolig & otålig!

Det är fruktansvärt jobbigt att inte veta när kameran kommer efter allt detta strul som varit med posten! Sen att man inte kan se när den lämnat ett ställe. Nu står det lika som sist när den blev stulen. Så kommer den inte idag som den borde göra då kommer inte jag vara nå glad! Nej usch. Först att den inte kom sist. För vi beställde den för att kunna ha den med oss på Daniels farmors 80års kalas! MEN den kom inte utan blev stulen av postens egna personal! Riktigt dåligt måste jag säga. Så då fick jag låna mammas kamera. Som faktiskt var mycket bättre än vad jag trodde så jag blev nöjd med bilderna (mer än nöjd) Men det ska inte behöva vara så! Det ska funka med posten så enkelt är det! Svårare än så ska dom inte ha!

Så nu håller vi alla tummarna för att dom sköter sitt jobb och levererar som dom ska denna gång!
Sen när vi fick reda på att den var stulen så skickade vi ett mail till Posten, som det står att man ska göra om man vill ha fram någon synpunkt. Det gjorde Daniel men vi fick inte ett enda svar. Är inte det dåligt om någonting då?
Dom kunde väl iaf ursäktat sig? Vi har inte fått en enda ursäkt fast vi pratat med dom hundra gånger.

Nej så blir det något strul nu! Då kommer jag aldrig beställa något mer, om det inte är leverans till dörren av något annat än vanliga posten! Thats it!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0