Städning pågår:)

Städning pågår för fullt här. Jag vilar just nu för jag svimmade. Men ska nog sätta igång snart igen. Så fort som det yra försvinner. Idag får vi besök av Daniels Mamma. Ska bli riktigt roligt och trevligt:) Fika och prata lite.
Så det ser jag fram emot:)

Ikväll har jag ett viktigt samtal att vänta på. Ska bli så spännande och jag ser verkligen verkligen fram emot att detta ska gå vägen! Kan göra mitt liv helt anorlunda än vad det är. Kan göra så mycket för mig och oss som familj! Underbart!
Det är ju klart men vill se först så allt funkar i praktiken också:) hihi. Mer om det får ni veta när det är helt klart:)

Nu ska jag vila lite till sen ska jag hjälpa med städningen!

Sköt om er! Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0