Underbar dag idag!

Idag har det faktiskt varit en helt underbar dag. Mycket, mycket trevlig med trevligt sällskap.
Dagen började med att jag gick upp med min söta älskling. Sen efter han åkte till jobbet började jag att göra mig iordning. Fixade håret så jag slapp fluffet. Sen sminkade jag mig och gjord eiordning kameran. Vid 9.20 började jag gå hemifrån ner till Buss-stationen. Där mötte jag Emelie. (Första gången vi någonsin träffats efter att haft kontakt på internet)
Så vi gav varandra en kram och sa hej:) Sen gick vi mot Arbetsförmedlingen så mötte vi upp Emelies vän  Wäinö.  Så gick vi tre till arbetsförmedlingen. Satt och pratade om massor innan Emelie skulle in på möte och han också. Sen när dom var klara där så gick vi till F-kassan för jag skulle lämna in mina papper för femtioelfte gången typ. Så det gjorde vi och så ville dom ha andra papper också som VANLIGT. Blev måttligt irriterad kan jag ju säga. Men behöll mitt lugn. Sen gick vi till Swedbank för jag skulle sätta in pengar på kontot. Efter det mötte vi upp Daniel för han hade lunch och vi skulle äta ihop alla 4. Sen efter en trevlig matstund åker Daniel och hämtar det pappret dom ville ha så gick vi till F-kassan igen. Så nu ska jag väl slippa springa med papper? Hoppas iaf. Sen drog vi bort till bron som går mot Jysk och började fota lite. Emelie tittade på min kamera men vi var typ lika duktiga båda två hihi=D Vi gick runt till en udde som såg ut att vara super fin. Men W stannade vid en bänk för han tyckte det var jobbigt att gå ända dit. (Han hade rätt) Så tar vi lite bilder där men det var inte alls lika fint när vi väl var där hihi. men men... så kan det vara.

Sen tog vi lite bilder på kyrkan och så:) Efter ett tag så hamnade vi på Kajen och tog kort på massa Änder (vilda ankor) Fanns hur många som helst där och det var roligt att ta foton på dom. Emelie döpte några=D
Pratade massor och hade jätte trevligt! Kunde inte ha haft en bättre dag idag än såhär. Tusen tack Emelie & W för en fin dag. Fotade också lite kläder och sånt som jag gärna skulle vilja ha hihi. Min önskelista iår blir i foto format haha!
Nu ska jag skicka alla bilderna jag tog till Emelie och hon skickar till mig.

Emelie kommer och hälsar på mig imorgon. Så ska jag färga håret på henne också. Trevligt Trevligt=D

Hur har eran dag varit då? Min har varit underbart bra!
Puss & kram Linda
Lägger ut fler bilder senare!

Fotot tillhör mig och foton som blir stulna polisanmäls omgående!

Kommentarer
Postat av: Em.

Dagen blev kanonbra!! :D

2008-10-15 @ 19:42:34
URL: http://powershot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0