Ung och gift!

Har pratat med en tjej på internet ett bra tag men vi har aldrig nämnt några åldrar. Så frågade jag henne om hon hade en bilddagbok och det hade hon. Hon blev vän medmig där och efter en stund fick jag denna komentar:
-Va ung du är, trodde du var äldre med tanke på att du var gift:)

Har fått den komentaren många gånger:)
Ja jag är ung och ja jag är gift. Vet man att det är rätt och att man älskar personen så otroligt mycket så varför inte binda sig med den personen man vill dela sitt liv med:) Daniel är mitt allt:) Han är min ögonsten.

Ibland är det roligt med såna komentarer för man liksom chockar folk lite. Men samtidigt tycker inte jag att det är något konstigt med det.

Jaja nu ska jag fortsätta prata med söta Caroline:)

Puss och kram
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0