Vad ska man säga?!

Att man inte bryr sig? Men det gör man. Att man inte orkar bry sig? Men egentligen orkar man inte bry sig men ändå gör man det. Men jag är trött på att vara den denna alltid vill umgås med när denna inte har någon annan. Komma till mig. Alltid vilja äta? Men vad får jag tillbaka av att alltid ställa upp när denna mår dåligt? När denna inte orkar mer? Den som alltid släpper in denna i sitt hem och försöker få denna att må bra? Nej, det är svårt att säga nej. Det är svårt att säga att nu orkar inte jag.
När man ställer en fråga får man alltid elaka svar. Vad är det för vän? Hur länge ska man ta en sån sak?
Jag klarar inte av det mer. Sitter och är ledsen varje gång vi pratar med varandra. Idag sa jag faktiskt ifrån och det ledde till ett bråk och nu har vi ingen mer kontakt. Det kanske är bra? Men ändå så bryr jag mig om denna person. Men samt så orkar inte jag vara den som finns där för denna. Nej usch va svårt det är att bryta.... =/

Mina riktiga vänner betyder så mycket.
Puss & Kram
Linda

Kommentarer
Postat av: Em.

VaaA? vem menar du nu? :S

2008-10-20 @ 15:10:06
URL: http://powershot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0