Vilken seg dag det är idag!

Idag är en sån där dag som går super segt.. Hihi. Lillen ligger och sover. Men jämt när Daniel kommer hem så blir han livlig i luckan hihi. Han är så söt. Man har inte tråkigt när han är vaken inte.
Håller på och redigerar bilder och så. Inte ändrar färger och så utan lägger till mitt namn på dom och gör som collage.
Rätt roligt faktiskt. i fredags var jag, Malin & Cake ute och tog lite bilder. Va roligt. Vi hade super roligt faktiskt och det var trevligt. Sen när det blev för mörkt ute så gick vi in och spelade kort. Gick lite hett till på ett kortspel så ett glas gick sönder =/ Mindre roligt men det var bara att skura och dammsuga. Efter det tog vi det mest lugnt. En trevlig tjej kväll tillsammans med två goda vänner.

Nej nu ska jag titta runt på bloggarna jag brukar läsa. Ha det fint så länge!

Kommentarer
Postat av: Johan

Kort är kul =) Vad spelar ni för något?



Läs min blogg också ;)

2008-10-14 @ 15:51:44
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0