Godmorgon

Nu har jag vaknat och satte mig här en stund. Vet inte alls vad som väntar idag men jag vet att jag har lite att stå i som sagt. Att ringa olika myndigheter är som ett jobb eller utbildning! Det är fruktansvärt mycket man ska veta hit och dit.
Men ska göra ett försök idag så man blr helt klar någon gång med alla dessa saker. Men det går nog bra.

Vad ska ni andra göra en Måndag som denna då? Något speciellt?

Det var en mysig dag igår. Jag och min underbara Darling tog det enbart lugnt. Hade mysigt ihop och tv-tittande med mera. Vi är nog det bästa paret♥ Hihi.

Ska se lite på nätet nu eftersom jag inte använt datorn knappt under helgen. Har haft en lugn och skön helg. Ville ta en pause från datorn och sånt. Men nu blir det nog mer skrvande än innan=D

Puss & kram Linda

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad roligt att du är med! Lycka till!

Och som jag skrivet i inlägget så får du gärna länka till tävling! =D

2008-09-08 @ 08:51:23
URL: http://dizela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0