Godmorgon!

Glömde helt bort att skriva igår när vi kom hem. Fanns inte riktigt tid för det igår. Så jag sammanfattar lite idag.
Igår åkte vi ut till Mamma & Pappa. (Och lillebror såklart) Så tog vi med oss Lillen! Det gick bra på vägen ut utan problem. Han var i mitt knä i sele & koppel hela vägen. Sen när vi kommer hem till mina föräldrar så är vi ute en stund och väntar in att mamma kommer hem från affären. (Ville inte gå in med Lillen när hunden var inne från början) Så det gör vi. Efter typ 5minuter kommer hon hem och pappa kom ut på gården han också. Så dom tog bort hunden (Som är en stor schäfer) Och sen deras stora katt (och den är stooor) Så dom tog bort djuren till ett annat rum så gick vi in med Lillen. Vi försökte få ihop deras katt med våran men deras var så rädd=/ Hoppas det går bättre nästa gång. Men det gick jätte bra med lillen. Men han var jätte rädd för hunden. Det kan jag förstå för det är ju stor skillnad mellan dom=D
Men det var jätte trevligt att ha med Lillen. Så satt vi och pratade massor. det var mysigt.

Sen fick vi deras katt att leka (Som han inte gjort på många år) Men han förstod inte riktigt hur man lekte men hyfsat iaf=D Han är stor och vass! men fin<3

Så nu idag ska jag vila. Får se vad som händer och så!

Puss & Kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0