Godmorgon.

Godmorgon allihopa!
Har sovit helt okej inatt, vaknat om vart annat, men annars har jag sovit helt okej. Måste städa idag och ta bort allt en kattunge inte ska leka med. För vet ni vad? Vi ska hämta våran kattunge ikväll♥  Vi ska skaffa en Kattunge!!! Jag är super lycklig! Så har lite att göra idag. Och igår åkte vi ut i Venjan hos mamma och pappa och fick saker där. Super duper! En sån där klösbräda! Dom är ju as dyra så fick en av mamma gratis♥

Jag & min älskade Daniel skaffar kattunge. Haha igår när han sa att ja vi skaffar en katt. Så trodde jag inte på honom. Men sen efter när han sagt det flera gånger då började jag tro på det. Hihi... Hade så svårt att tänka mig att han ville. Wow..

Nej nu ska jag städa. Kommer säkert skriva under dagen. Sen kommer bilder på honom ikväll!

Puss & Kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0