[Hej & Godmorgon]

Jag har varit väldigt dålig på att skriva nu under helgen och jag skrev ingenting igår. Igår skrev jag ingenting just för att jag inte alls var på humör efter omständigheter här. Men nu är det avklarat och jag har bestämt mig för att leva lyckligt med min man och skita i alla andra som inte kan uppföra sig riktigt.

Igår åkte vi hem från Hedemora. Tråkigt, hade velat vara kvar där längre. Det var så mysigt. Sen söta Emma<3 Hon är en underbar flicka verkligen på 4år♥ Så himla söt och go.
Hade jätte roligt och trevligt hemma hos Terese och Pelle. Tack så mycket för en fantastisk helg!

Igår kväll efter att vi kom hem hade jag och Darling en myskväll. Tittade bland annat på : The dead terrorist. Jag säger bara det. Den är underbart roligt. Sen tittade vi på alla som Jeff dunham gjort. Vilken människa! Helt underbart. Vi skrattade så vi inte fick luft! Ni måste se. Så nu ska vi titta på den filmen ikväll och se hur den är. Ska bli spännande. Så det ska vi göra ikväll. Mysa med popcorn och så=D

Annars är väl allt okej här. Har fått blåsor i munnen=( Som gör jäkligt ont men men det går över snart. Sen är det väl som vanligt full gång. Fullt med olika äventyr med olika personer varje gång. Ni vet vad jag menar. Ingen kan hålla sig till sitt. Men så kan det vara. Jag är så glad att jag har Daniel och att vi klarar av allt vi går igenom hela tiden och det gör oss bara starkare. Vi är lyckliga tillsammans. Han är mitt allt♥

♥Daniel♥

Nu ska jag fortsätta här hemma och titta på Tv. Sen äta lite frukost.

Ha det så fint nu och ta hand om er!

Puss och kram Linda.

Titta gärna på youtube klippet jag la in förut idag och skriv vad ni tycker. Jag älskar den!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0