HejHej!

Nu sitter jag i soffan och skriver och sen har en underbart söt liten katt som ligger här bredvid!<3
Idag har vi inte gjort mycket. Haft lite besök av svärfar♥ Åt middag ihop!

Är väldigt trött så känner inte så mycket för att skriva om jag ska vara ärlig. Mår inge vidare.
Jo, sen tänkte jag ni som är anonyma på komentarer så ska ni veta att jag ej publicerar dom! Vill ni mig någonting så skriv gärna vilka ni är! För jag läser EJ anonyma. Alltså så läser jag dom inte ens, för jag vet om en som skriver anonymt jämt och vill inte veta någon av denna person. Så då vet ni varför.
Hoppas ni skriver vem ni är så jag kan svara er nästa gång!

Ha en fin kväll. mvh Linda

Kommentarer
Postat av: M

Vad sa veterinären ?

2008-09-24 @ 22:13:48
Postat av: Gina Johansson

kan man inte skriva vem man är kan man lika gärna låta bli kram mamma

2008-09-24 @ 22:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0