[Ja det blev ju inte så då]

Ja, det blev ingen frukost än. Ska faktiskt göra iordning smörgås med tea tänkte jag. Men tänkte skriva lite innan. Men egentligen ha jag inte så mycket att skriva. Förutom att det är ett väldigt tjat om blogg.se nya layout. Alltså jag stör mig inte på det men jag vet att många andra gör det med tanke på att jag fått hur många komentarer som helst om det. Men men.
Igår såg vi den andra filmen med jeff dunham. HUR bra som helst. I förrgår såg vi den första. Skrattade så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Hur underbar som helst! Sett filmerna? Om ni inte har det så är det ett måste. Tyvärr ingen text för dom som inte tycker om engelska utan text. Men den är lätt förstodd tycker jag dock.

Nej nu blir det frukost♥
Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Gina Johansson

söt bild / mamma

2008-09-04 @ 00:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0