Lördag idag...

Japp idag är det Lördag. Jag har kelat med min underbara bebis hela dagen♥ (Kattungen) Han känenr sig jätte trygg och säker på allt nu. Känns bra. Han äter väldigt bra och är faktiskt helt rumsren! Helt underbar.
Världens sötaste. Nu ligger han bredvid mig och sover så sött. Han leker i en till två timmar sen vill han sova=D

Har inte mycket att skriva just nu faktiskt. Har umgåtts med Jossan igår och en stund idag♥ En helt underbar tjej.!
Mamma, pappa och farfar var här också. Mamma var här under tiden dom andra handlade så hon lekte också med Adolf idag. Hon älskade honom! Kan förstå det, vem kan motstå en sån skönhet? =D

Nej nu ska jag fortsätta med min kelgris!
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: AnnMarie Larsson

naaw vad sööt.. han ser långhårig ut?! är de en långhårig katt?? :D dom e ju super söta

2008-09-21 @ 09:19:57
URL: http://ammiecool.webblogg.se/?tmp=2411574

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0