Måste erkänna en sak

Nu har jag tjatat om en hund länge inte sant? Men jag är sån som tänker att jag klarar allt tills det väl är där. Jag satte mig och funderade med gråten i halsen och kom fram till att det inte är rätt mot en hund om jag ligger en dag och inte kan komma upp för att gå ut med den. Man kan inte vara egoistisk när det gäller ett annat liv. Så satt jag och tittade runt på internet och stötte på kattunga i Orsa. Jag blev stört kär! Nu har jag pratat med min underbara man som verkligen inte ville ha en hund! Så har berättat för honom vad jag vill och vad jag hittat=D Mamma ger oss då en: Katt-låda ev: transportbur, vatten & mat skålar! Super duper! Jag är jätte glad av tanken. Jag har alltid sagt att jag inte vill ha katt just för att jag alltid velat ha en hund men när jag är runt katten så leker jag och kelar med dom mer än någon annan.. Det har varit ett litet försvar för mig på något sätt. Och en katt i detta hem hade gjort det mer levande och så mysigt!

Min man hade rätt om hund!  Så nu får vi se vad som händer och sker. Ska prata med min man när han kommer hem!

Puss och kram!

Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0