Nu är det spännande

Nu är det både spännande och nervöst här! Vi ska snart iväg på ett möte ( Vad kommer jag inte tala om idag utan när vi vet mer) så nerverna är på topp iaf. Håller alla tummar och tår just nu. Skulle vara en stor dröm som gick i uppfyllelse om detta gick igenom. Underbart men samt så får man inte hoppas för mycket för då brukar det aldrig gå bra. Men vi får se.
Ska som sagt var snart iväg. Sen ska vi köpa kattsand åt lillen♥

Han ligger just nu och sover i mitt knä eller halvt på mig=D Han är bedårande!

Puss & Kram Linda.

Ps/ Glöm inte gissningsleken nedan! Kom igen!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Trevligt att du hittade till min tävling;)för att vara med i den så måste du läånka också,gör det så är du med!

2008-09-25 @ 17:27:52
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0