Nu är jag tillbaka igen=D

Idag har jag städat massor=D Jätte skönt att ha det gjort. Sen har jag plattat håret, sminkat mig. Så nu har jag gjort en del. Känns skönt. Tänkte inte göra så mkt mer just nu. Snart Top Modell på 3:an. Det ska jag se. Vänta på Daniel, sen vet jag inte så mycket mer.
Tommy fyller 18år imorgon. Min älskade Lillebror blir stor:'( Hihi.

Lägger in bilder sen hur mitt hår blev. Tänkte att jag ska klippa mig någon dag. Bara toppa håret. Börjar bli lite slitet så mamma kanske får göra det. Ska fråga henne sen=D Om hon vågar. Hon har stor respekt för mitt hår. Hihi. Jag är kanske inte den snällaste när det gäller mitt hår. Om det skulle hända det någonting. Ja jag vet inte vad jag skulle ta mig till. Håret för mig betyder så mkt. Önskar det alltid kunde vara rakt och fint men nej. Afro är vad jag har egentligen. Så platt-tången är min bästa vän=D

Puss & Kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0