[Säljes]



Jag säljer nu min sony ericsson K850i som är ca 4månader gammal för att jag har skaffat abonomang på 3 och skaffade i samband med det en 3mobil. Det är en otrolig kamera i den och en super fotoblixt (Inte vanlig lampa utan riktig blixt) 5mega pixel kamera.
Stöder upp till 8gb minneskort. Du kan ha två minneskort i den samtidigt och välja vilket du vill använda. Ett + tycker jag.
Det är den bästa telefon jag någonsin haft.
Den är inte operatörslåst. Du kan alltså ha vilken operatör som helst.

Jag köpte den för ca 4månader sedan för 4300kronor och säljer den för 2500kronor.
Är du intresserad? Hör gärna av dig så fort som möjligt.
Kommer lägga ut en annons på blocket inom kort, men har även en här på min blogg.
Skriv en komentar med din mail adress och om du är intresserad, så skriver jag mail till dig.
Har du några frågor är det bara att ställa dom.

Det finns inga fel på telefonen.

Hör gärna av er!
Mvh Linda


Kommentarer
Postat av: Amnda

Bra! då får du ju pengar över att betala tillbaka dina skulder på. Hoppas jag får tillbaka mina 700kr den här gången.

2008-09-03 @ 19:19:29
Postat av: Annas tävlingsblogg

Hej!

Såg din kommentar om annons på min sida, jag avvaktar det ett tag men tack för tipset.

2008-09-03 @ 21:47:27
URL: http://molnboanna.blogg.se/
Postat av: Gina Johansson

det e en riktigt snygg mobil faktiskt men jag har en som jag precis lärt mej, är inte direkt teknisk jag haha kram mamma

2008-09-04 @ 00:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0