Städar *gula rummet*

Nu håller jag på att rensa gula rummet för vi tänkte att Lillen kunde ha katt-lådan där inne sen. Så när man duschar och sånt så blir det inte panik för lillen. Eller om man bara är där inne av andra skäl ;)
Så det är som sagt en del. Har ju varit Daniels *högtalar prodjekt rum* innan som han nu kommer få dela med sig till Lillen. Det var ju hans eget förslag. Gud vad jag längtar. Känns som Julafton fast bättre!
Ska också fixa lite på Klös-brädan idag. Lite roliga saker har jag kommit på ;) Ibland måste man ha fantasi.

Nej nu ska jag fortsätta. Satte mig och vilade ryggen en liten stund.
Sen kommer Jossan förbi en stund också. Saknat henne så mycket. Är ett antal månader sen jag träffade henne så det är på tiden. Så hon kommer kanske vara den första av alla andra som ser Lillen ikväll eller imorgon ;)

Nej som sagt nu ska jag fortsätta! Ha det fint allihopa!
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0