Avskyr detta!

Jag verkligen, verkligen avskyr när jag är så lätt skrämd.
När jag stod i käket för att baka en kladdkaka så fick ja lov att leta upp en slickepott i lådan. Så jag står med ryggen mot vardagsrummet (Den ända dörren från köket, alltså står ja med ryggen mot dörren) Sen känner ja hur det pirrar till i ryggen. Ni vet sådär obehagligt. Tittar snappt runt mig och innan ja hinner ordet av det så hade ja hoppat 7meter upp i luften. Det var ju bara Daniel som tassade "väldigt" tyst bakom mig. Men det var en obehaglig känsla då jag inte hörde honom eller upptäckte att det var han innan ja hade flugit upp i luften och fått hjärtat 20meter utanför min kropp.

Det är inte första gången detta händer och det är inte sista heller. Jag vet inte varför jag är lättskrämd. Det är jobbigt då jag har många såna incidenter. Det har blivit värre det senaste året också :O
Finns det ingen bot? Haha

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0