En lugn stund!

Nu har jag en lugnt stund. Har gjort en del idag faktiskt. Yeay! Känns som jag aldrig annars gör nå speciell men idag har jag städat och grejat.
Sen så fick jag en idee då jag pratade med en vän häromdagen som helt plötsligt kom att tänka på "alla" mina hål jag hade i öronen när jag gick i skolan. Sammanlagt had ejag 20 stycken när jag gick i 9:an. Men har inte använt dom sen 4år tillbaka. Så jag började sakna dom och började tänka på det. Så jag tog ett örhänge för att se vilka hål som fortfarande "fanns kvar" och det visade sig att sammanlagt 5 fanns kvar och ett till men det gjorde så ont s hoppade över det. Så nu har jag fixat 10 örhängen som är likadana fast i olika  storlekar så jag kan ha något i dom. Super skoj. Älskar hål i öronen. Jag skulle vilja ha 5 i ena örat och 6 i andra. Eller 6 i ena och 7 i andra. Vore så skönt att få tillbaka det. Hehe. Förr älskade jag att ha hål lite här och där men jag har blivit så känslig. Sen åkte vi på dollar store, Ica maxi och ÖB. Sen hem där väntade Malin och älskade Daniel. (Ja va med mamma, pappa och lillebror i affärerna) Daniel gjorde mat som vi alla åt. Super skoj!

En bra och skön dag. Känns skönt att ha gjort nå. Sen så ska jag tvätta också.
Imorgon kommer Malin :D Har en överaskning åt henne. Hihi..

Puss och Kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0