En tråkig lördag för mig..

Har super tråkigt verkligen. Har ett sånt sug efter godis också just nu och det känns inte bra då affären nära oss är stängd. Men men. Så kan det vara. Daniel bygger sina högtalare så jag känner mig rätt ensam just nu..
Finns det verkligen inget att göra? Förutom att städa och sånt? =0

Planerar inför min födelsedag också. Det är ju bara 3 dagar kvar tills man är 20 år. Känns rätt okej trots omständigheterna.
Men det vill inte bli så bra som jag vill dock haha. Men men..

Väntar fortfarande på svar från 3. Vill att dom stänger våra abonomang nu när vi skaffat Halebop. Hoppas det blir snart.
Hatar 3. har inte kunnat ringa ut på min mobil nu på 2 dagar. Så ska det inte behöva vara. Nog för att vi knappt har mottagning men iaf. Det ska då funka om man betalar för skiten. Men men hoppas halebop inte sviker mig sen. Då kommer ja vara utan telefon. Då ger jag upp!

Puss och Kram

Ps/ Fixade Emelie Kaspersens blogg idag. Se blogg i mina länkar :D

Kommentarer
Postat av: Em.

Jag har haft halebop i flera år! :D Har aldrig varit nå problem :)

2009-02-21 @ 19:18:54
URL: http://melima.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0