Frukost-dags!

Somnade riktigt sent inatt och gick upp första gången vid halv sex för att väcka Malin som skulle till skolan idag. Aldrig att jag kännt mig så trött någon gång tidigare. Kändes som att jag satt utanför min kropp och tittade på. Men det var riktigt jobbigt. Sen satte jag mig på Facebook en stund efter att hon gått till skolan. Kollade runt lite där. Sen bestämde jag mig för att sova och nu har jag rätt nyligen gått upp och sitter i köket för att äta frukosten och läsa tidningen.
Får se vad för otäckt som hänt i världen inatt? Alltid är det någonting.

Haha någon härifrån trakten har komenterat min blogg :) Fick bara lov att skriva lite om det. Det är roligt att få komentarer sen att någon läser och vill jävlas gör mig inget. Fick mig ett  gott skratt och sökte lite på Ip numret. Hehe, tycker det är roligt att se hur människor förnedrar sig själva på det sättet. Det gör ju inte mig någonting egentligen att någon försöker skriva elaka saker på min blogg. För det känns bara onödigt med tanke på att personen som skriver det inte säger det rakt till mig, alltså behöver man inte bry sig. Stå upp för din åsikt och säg det till mig öga mot öga ist. Det tycker jag är mer fair play!. Inte sant? Vill man vara elak så får man ju ta svaret också. Anonyma saker spelar väl ändå ingen roll? Har jag fel?

Nu blir det tidningen och frukost :D Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0