God morgon alla kärleksglada människor!

Först vill jag börja med att säga att jag önskar alla en glad och mysig alla hjärtans dag! Sköt om er allihopa.

Snart ska jag börja med att platta håret, sen klippa lugg. Så nu ska jag prova ha lugg igen. jag tyckte ju om det förr men då var jag blond så hoppas det blir bra idag.. Kommer bilder sen om det blir bra.

Sen kommer svärfar och ska äta med mig, daniel och malin idag :D
Ska ringa Mamma också :D Ska försöka få tag i Pappa och Lillebror, storebror.
Sitter nu och skickar runt mms till mina nära och kära :D hehe.
Alltid roligt måste jag säga, man vet ju inte om man får nå tillbaka haha.

Men men nu ska jag fixa mig lite och klippa mig. Funderar på att klippa håret en bit också.

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Em.

Tack för mms:et... :) är lite halvdrygt just nu, därför jag inte svarade. Svarar nog senare <3

2009-02-14 @ 11:23:39
URL: http://melima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0