Lite mer uppdatering måste ja ha :D

Tänkte jag ska uppdatera lite vad som hänt och så i mitt lilla liv. Har varit dålig på det men har haft så mycket andra tankar så jag har inte riktigt hunnit med bloggen så mycket. + att jag inte haft så mkt ork för den heller. Men nu så.
Förra veckan var vi på middag på China tillsammans med Svärmor. Det var super trevligt verkligen.
Sen nu i fredags va jag på min lillebrors Teater uppvisning. Jag kan bara säga att jag blev super stolt och såg en framtid med teater och min lillebror. Det var verkligen roligt att se hur duktig och samlad han var. Han gjorde ett riktigt bra jobb. Tänkte lägga in lite bilder på det. (Men det var svårt att få bra bilder då salen var det minsta jag varit i och det fanns inte mkt space för att ta kort) Men lägger ut lite iaf. Först tänkte jag börja med att lägga in två bilder på Adolf. Han har blivit så stor. Vill inte att han blir stor, äldre. Vill att han ska vara liten och ung för alltid :D


Han blir bara större och större som sagt. Men han kommer alltid vara min lilla pojke oavsett.


Han är en höjdare på att hoppa och leka med allt :D Syns kanske?


Tommy på sin teater uppvisning. Dom gjorde en scen ur "hemmet" dom hade ändrat en del. men det var roligt att se hur dom tolkade "hemmet". Jag läste den i skolan. Den är bra. Teatern var succe!


Ja han spelade "gammal"  väldigt bra. Kunde sina repliker. GUD va jag är stolt över honom.


Vad är ett äldreboende utan en romans? Klockren!


Slut danserna var också så roliga.


Här var sista dansen. Sen tackade dom publiken.


Lillebror som gammal :D


Lillebror och hans flickvän Anna.

Detta var lite ifrån min helg. Igår tog vi det mest lugnt. När jag skulle gå till affären för att köpa lördags-godis så förfrös jag mina händer totalt. Har aldrig haft så ont i händerna som igår. Så det blir vantar nästa gång :D

Lite från mig detta :D
Puss och Kram Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0