Lite sen uppdatering kankse : )

Tänkte uppdatera lite då jag inte gjort det sedan jag fyllde år : ) Så gör det nu.
Ja, först fick jag världens godaste tårta av Daniel. Haha. Roligt var det. Han åkte iväg och kom hem med en pizza tårta. Haha. Det var roligt då alla vet att pizza är min favorit. Så kul!
Sen senare efter ett tag så gjorde jag mig iordning och vi åkte ner på Mora för att handla lite alkohol och kakor : ) Sen saft också. S

När vi hade handlar kakorna skulle jag in på ICA och Daniel på Systermet (Kan inte handla själv för jag har inget legitimation än) Så jag tog kakpåsen med mig på ICA (Efter vi varit och handlar kakor på COOP) Tog med mig kvittot för dom är så konstiga på ICA hehe. Men iaf så bad jag Daniel ta kakpåsen för jag ville inte ha med mig det in i butiken men men det blev jag som tog den iaf.
Så jag står vid saften inne på ICA och en arbetande kom och bad om kvittot på det jag hade i påsen. Jag är så himla korkad så jag ställer frågan "ser jag ut som en sånn som snattar saft?" Jag va dum nog att inte ge kvittot tills mannen sa nej. Tvcå äldre kvinnor stod och fnissade i bakgrunden : ) Men jag hade ju rätt jag snattade inte saft. Hur många gör det liksom? : )

Men sen gick jag till Bilen och väntade på Daniel. Sen åkte vi hem och dukade upp kakor med mera tills Mamma, Pappa, Danne och Milla skulle komma (Danne och Milla är min bror och hans fästmö) Sen kom dom och jag drack några cider och öppnade paket. Fick en fjärr till mig kamera (Trådlös) Så nu kan jag ta kort fast jag inte är vid min kamera. Sen fick jag ett nytt stativ som är Helt : ) Funkar skit bra!! Super nöjd! Sen kom svärfar förbi en stund också.
Fick pengar och Pengar med mera. Sen efter kvällen börjar närma sig så bestämdes det att vi skulle upp på ICA maxi sen ut i Venjan. Så efter vi handlat godsaker (Lite på lyret) Så hämtade i upp kläder, sängkläder och katten och drog ut till Venjan. Där blev det mer alkohol och snask! : ) Jag och Milla spelade kort. Jag vann ju mest såklart. Vad hade man trott? Hehe. Stress är roligt (Kortspelet) Men det är helt klart att man blir super stressad av det. Milla sa flera gånger "fan va du stressar" hehe

Men men sen när vi skulle lägga oss ute i stugan så blev jag dålig. Mådde illa och hade super ont i magen. Så låg vaken typ hela natten : ( Men jag hade en super bra dag! Tack alla som var med.
Nu på Lördag blir det kalas för både mig och daniel med alla i familjerna : ) Då vi slår ihop våra kalas för han fyller ju snart också.... : ) Så mer kommer.

Lägger in några bilder också : )


Efter att jag gjort mig typ iorning!


Min älskling måste ju också vara med såklart <3


Här sitter vi och fikar lite : )


Svärfar och Daniel <3


Och självklart är adolf med <3

Puss så länge! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0