Massor av mail igen?

Alla vet ju att jag började "jobba" för ett tag sedan men sen efter ett tag gick jag ut med hur besviken jag var på att jag blev lurad av denna "arbetsgivare" och att jag blev av med pengar för något som jag blev lurad till? NU fortsätter denna "arbetsgivare" att skicka mail till mig hundra gånger dagligen. Jag har hotat med polisanmälan. Men verkar inte fungera.

Nu sitter jag och chattar med massor av vänner och har fortfarande egentligen lika tråkigt.

Så lägger ut en bild på kyrkan som jag tog med Emelie för ett tag sedan :D
Puss och Kram



Kommentarer
Postat av: Lisso

Men shit! Vad är de för ställe då?

2009-02-22 @ 16:25:15
URL: http://lisso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0