Mycket glada saker i tidningen ju...

Läste nyss tidningen under tiden jag satt och åt frukost. Som jag skrev att jag skulle göra.
Det var mycket bra och glada nyheter. Som att tyskan som mördade Arbooga-Barnen fick livstid och att hon får lämna landet. Det tyckte jag var super. Skönt att hon äntligen fått en dom!

Massa annat också. Men det tyckte jag var skönt att läsa (Har ine läst tidningen på ett bra tag så ja kanske är efter)

Läste dock lite mer om Pirate bay rättegången.. Vad tycker ni om det? Tycker ni att dom gör rätt som stämmer pirate bay?
Jag har min åsikt. Dock laddar jag inte av pirate bay! Inget för mig då jag inte tycker om sidan. Haha jag laddar inte överhuvudtaget. Så jag bryr mig egentligen inte. Men jag tycker att dom kan låta dom sakerna vara då det finns viktigare saker att ta tag i, i våran värld. Det finns så mkt annat dom kan lägga all den energin och pengarna på. Men vad har en ensam person som jag att säga till om?


Nu ska jag duscha och sen kolla lite på Facebook.
Kjam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0