Mysig kväll i lugnet : )

Sitter framför tv med en cider och bara tar det lugnt. Så skönt att bara ta det lugnt. Då imorgon kommer bli en stor-städ dag. Eftersom vi ska ha stor kalas på Lördag. Så passar på att njuta av lugnet med en caktus lime cider : )
Ja, Mamma jag vet att du inte tycker man dricker någon alkohol på vardagar : ) men nu gör jag det ändå : )
haha fick lov att skriva så då hon sa så i telefonen förut. Så måste skoja lite med henne.

Nej det är nå nytt program "designers på 3:an" aldrig sett förut. Verkar helt okey. Lite väl likt andra program.

Nej nu ska jag fortsätta njuta av lugnet i mitt underbara hem :D
Puss och Kram




Kommentarer
Postat av: Gina Johansson

Puss på dig sötnos kram mamma

2009-02-26 @ 18:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0