Sökt jobb nu.

Idag har jag sökt 5 jobb. Så nu håller jag tummarna för något av dom iaf. Men något av dom borde ju höra av sig då jag är bra på det jag sökt! Så håll nu tummarna för mig allihopa :D
Vore så skönt att få något av dom då dom passar mig perfekt. Vad det är för jobb går ja inte ut med innan. Men hör något av dom av sig så får ni veta det då. Spännande.

Nyss ätit lite mat. Fiskpinnar (crispis) med Potatis och Gräddfil. Det var faktiskt gott. Hehe.
Igår blev vi bjudna hem till svärfar på middag. Dom bjöd på Tacos. Det var trevligt. Kajsa och Aron var också där.

Idag har ja inte gjort mer än att sökt jobb och skrivit CV. Ska städa också. Men det får vi se hur det går just nu. Hade velat träna, men vet inte jag kan i detta tillstånd.

Puss och Kram
Linda


Kommentarer
Postat av: Maley

Hej. Tack, va roligt att höra. Va glad jag blir=)



Ja, jag tycker också att jag borde få skriva om vad jag vill bara man inte nämner namn och det gör jag inte =).





Oj, sökt 5 jobb? Det var inte dåligt. Får hålla tummarna att du får något utav dem då=)



2009-02-05 @ 17:28:34
URL: http://misstrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0