Usch, va jag är lat : )

Ja det är nog bara förnamnet måste jag säga. Är så trött och har varit det i flera dagar nu. Kan somna stående till och med (Nästan, alltså inte ordagrant) Så inte har det blivit mycket städat från mitt håll. Men lite. Jag håller på och tvättar och jag har gjort iordning sovrummet.
Men Daniel han är då en ängel. Han är så himla duktig♥

Ska åka iväg en sväng sen.

Imorgon så får vi se hur dagen blir. Förhoppningsvis bra : ) Det är ju inte alltid man fyller 20år : )
Så får man se när man vaknar.(Tiden) Sen klockan 14.00 kommer: Mamma, Pappa, Danne & Camilla.
Efter det om det inte är allt för mörkt så vill jag att jag och Daniel åker till Vattenfallet i Orsa. Skulle vara mysigt (Nog för att det har fryst kan jag tänka mig, men iaf) Fota lite och så.

Känner mig rätt svag just nu. (Psykiskt) Mycket som händer och sker på för kort tid tycker jag!
Men det man tar skada av härdas man av. Är det inte så ordspråket går? Det är ju inte så att man inte kommer klara av det i slutändan för det vet jag att alla gör. Men ibland känns saker svåra och jobbiga. Man vet inte hur man ska göra för att få det att gå.

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Lisso

Hoppas du får en mysig födelsedag!

2009-02-23 @ 17:32:18
URL: http://lisso.blogg.se/
Postat av: Micka

Jo då det är bra med mej (: Hoppas allt är bra med dej (: Länkat dej med nu (: hihi puss

2009-02-23 @ 18:54:27
URL: http://meeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0