Utflykt till Helvetesfallet.

Nu har vi varit på utflykt till Helvetesfallet och det var roligt och mysigt, plus väldigt uppfriskande. Det var ju en bit att pulsa i snön men det gick. Vägen tillbaka till bilen var värst. Märks att min kondition inte är den bästa. Men det var roligt att vi äntligen tog oss för att åka dit. Så det var Jag, Daniel, Johan & Autumn som åkte dit.
Först var det svårt att hitta, det är en turistattraktion men väldigt dåligt skyltat. Såg mycket skog hehe.
Men när vi kom fram så var det bara att ta igång kameran och bege sig ut i ännu mera skog. Det var itne skottat på stigen överhuvudtaget. Men det gick bra. Känns skönt att ha gjort nå sånt här. Sen när vi kom fram så började vi fota.
Jag har ju en extrem höjdrädsla så jag var mest rädd att gå ut över bron så det fick dom andra göra. Usch för att vara så rädd. Men men.. Tänkte lägga ut lite bilder. Lägger ut 4 stycken nu så kommer mera senare ikväll eller under morgon kvällen. Nu är jag helt slut i kroppen och måste nu sätta igång med städningen inför imorgon!









Nu ska jag vila : )
Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Sara

Svar: Vad bra! Ska läsa men hittar inte inlägget.. får leta vidare.



Vad fina bilder du tar!!!

2009-02-27 @ 18:33:06
URL: http://saraosmans.blogg.se/
Postat av: Mia

Fina bilder :)

2009-02-28 @ 22:21:48
URL: http://notapoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0