verkar vara borta ett tag...

inte jag men min blogg lust har/är inte den bästa just nu. Händer inte så myket eller så är det för att jag inte är på bästa humöret av många olika anledningar. Men det struntar vi i nu.

Malin kom på besök förut. Mycket trevligt måste jag säga. Så mysigt men tyvärr så hade vi inte mycket att göra en dag som denna då jag var trött, hon var trött och det fanns inget att göra :D Men vi hade trevligt iaf. Det är huvudsaken :D
Sen kom Micke och Malin åkte med honom hem så slapp hon åka buss. Var ett tag sen jag såg Micke. Alltid lika trevligt.

Får hoppas jag kan gå på Lillebrors uppvisning på Fredag. Beror på hur allt ser ut just då. Men jag ska göra mitt bästa för att kunna gå och se. Tror han skulle bli väldigt glad över det iaf. Hoppas jag :P

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0