010109!

Första dagen på 2009 då då=) Har inte gjort så mkt. Mest umgåtts med Mamma, Daniel och alla djuren.
Mamma och jag var på en promenad och fotade och hade Rocky med oss. Haha, jag hade Daniels blåa overall på mig. Såg ut som en äkta bonde måste jag säga men den var då skön och jag höll mig varm förutom om ansiktet och mina stackars tår. Men det var roligt. massor av fina bilder fick jag! Men just nu sitter ja både utan sladd och med trådlöst bredband så det kommer ta tid att lägga in bilder. Men lägger in en eller två nu=)
Så har mamma gjort köttfärs limpa till henne och daniel. jag tänkte äta resterna från igår=) Men är ingen hungrig nu.

Nopp blir inga bilder för det är för segt. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0