Ännu en ny dag!

Har haft ny dag två gånger idag. För ja tänkte ja skulle sova som jag skrev tidigare då jag inte sovit spec mkt. Men så kunde jag inte somna. Nu kommer snart Malin igen då hon slutat skola och hennes blodtryck va super lågt. Så hon slipper gå nere på Stan hela dagen själv. Så förhoppningsvis blir hon bättre. Lilla stumpan.
Som sagt så sov jag inget och är jätte trött, humöret är inte alls bra och mitt program ja fixade för att redigera bilder fungerar inte så ja kastade det och sen läste ja vad det kunde vara för fel och det var att ja inte startade om dator efter installationen! SÅ min dag började dåligt kan man säga. Och då brukar hela dagen bli förstörd.

Daniel sover, jag är så avundsjuk! Vill också sova. Men vred och vände på mig i någon timma förut så jag gav upp!
Kommer nog slockna super tidigt ikväll! Kan behöva det. Mina ögon är knäckta, min kropp värker! Nej usch!

Haha vilket gnäll inlägg det blev!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0