ännu ett tidningsförlag avklarat!

Jag har börjat fått hem en massa olika betaltidningar som jag inte beställt! Så får varje gång ringa runt och prata med olika tidningsförlag fför varje tidning som kommer. Är nu spärrad på många! Men det är jobbigt när man inte vet vem som roar sig med att beställa tidningar i mitt namn och andras! Det är riktigt lågt och dålig stil. Som tur är så fixar det ju sig för mig. Men jag vill inte bli betal skyldig för en massa tidningar som jag inte ens är intresserad av! Detta måste få sig ett slut inom kort säger jag! Ett av förlagen fick vi ett halvt IP nummer, men inte mer än så. Fortsätter detta så kommer jag dra in polisen så får det lösa sig denna vägen. För jag tar inte det här mer.
Nu sista tidningen stod på min storebror och "att han gett bort en premunation" MEN det har han inte och han är inte den personen som gör såna saker. Men det kan bli så himla fel om någon gör såhär för folk får ju ett agg mot mig!!
Så den som gör det måste sluta upp och det är med det samma!

Polis eller inte något kommer att tas vid inom kort om det fortsätter!
Inget snack om saken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0