Fredag...

Ja det är idag. Både bra och dåligt. Det bra är att det är helg men just nu märks inte så stor skillnad när det är helg och vardag. Då dom flesta dagar ser likadana ut nu för tiden. Men jag har fått lite tips på var jag kan söka jobb! Flera tips. Så ska söka allihopa som går så håller jag tummarna sen för att nå av dom går vägen. Bara det är hyfsat betalt så är det okej. För ja behöver inte ha någon super lön. Blir det norge då ska jag ha bra lön annars är det inte värt det. Att vara borta från familjen känns inte som en höjdare om det inte är bra betalt. Men tanken finns där.

Nu när båda är arbetslösa så har det inte blivit mycket skriva i bloggen, inte mkt som händer faktiskt just nu. Det mesta står egentligen still. Men snart fyller jag 20 också :D Det ser jag fram emot.

Snart kommer Pelle och David. Dom ska lämna en bil åt svärfar så han kan åka till Göteborg :D Så dom kommer först sen kommer Terese och Emma. Som jag skrev tidigare så ska dom sova här tills imorgon. Så det blir nog en super trevlig kväll.
Imorgon är vi bjudna på resturang av Svärmor pga: lite personliga skäl. Alltså bara mellan oss :D Hon är så söt. Tycker om min svär mor väldigt mycket!

Får se om jag ska till Mamma i veckan. Har inte bestämt något än men kanske. Beror på vad som sker.
Puss och Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0