Gah!

Haha en pugg är en peugeot (alltså ett bilmärke/bil) hehe ;D Ngr som undrade  efter mitt inlägg  innan.

Ja nu börjar jag bli trött på att få denna huvudvärk varje dag :S Varje kväll! Ibland försvinner den när jag dricker kaffe, men inte alltid. Tror det har med min dåliga syn att göra. Behöver gladögon men fan inte har jag råd med det. =/ Det är ju skit dyrt om man inte är över 60 och får sin ålder i rabatt. Men som sagt det var ju ett X antal år dit!

Spelat pet som en dåre idag! Allt i rosa haha. Kung!

Hänt annars då?
Här har det då inte hänt nå spec idag alls. Typ. näe inget. haha
Puss

Kommentarer
Postat av: Em.

Öhm Jaha.. Jag vet vad en peugeot är, men har aldrig hört någon kalla det för "pugg".. Därför jag frågade.

2009-01-08 @ 20:17:09
URL: http://powershot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0