jag är oslagbar....

Det är vad jag tror iaf. Haha. Nej då, jag kom bara inte på någon annan rubrik än så. Tvättar och tvättar. Inne på min 3:e maskin nu. hehe. Mysigt faktiskt. Hur  nu tvätta kan vara mysigt. Men det tyckte jag/tycker jag...
Dricker lite Coca Cola. Det är nog bland det bästa som finns att dricka. (säger en föredetta beroende)

Funderar på hur jag ska hitta ett enkelt sätt att redigera mina bilder direkt på webben. Typ lägga till ramar och sånt. Har ju picnik men vill inte betala och tycker inte om deras ramar. Vill ha någonting annat. Men hittar inga sidor... Tips?

kramar

Som mamma sa till pappa: Det är bra att vi har en smart dotter..

Känner mig stolt för det!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska vara stolt, kram mamma

2009-01-22 @ 20:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0