God eftermidaggar där ute.

Ligger nerbäddad i soffan med täcke och inlindat hår i en handuk då jag nyss duschat. Mysigt : )
Mår faktiskt bra idag fast jag drack igår. Hade super trevligt och jätte mysigt. Pelle, Terese, Daniel, Jag & Jonas Aka Rally festade. Hade roligt faktiskt. Har fått mycket energi.

Vet ni vad det värsta är när man har haft dom här och dom ska åka? Det är inte städning, ingenting sånt. Det är när Emma (4åriga dottern) gråter och säger att hon kommer sakna mig. Åh jag blir så rörd och ledsen. För när hon är här så mår jag så bra. Jag ler varje gång jag ser henne, att leka med henne och höra henne tjata är bland det bästa jag vet : ) Saknar henne redan! Hoppas vi ses SNART igen!

Nu ska jag se på tv. Kolla på tv:3 kl:19.00 : )
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0