Godmorgon..

Ligger i soffan och tråkar. Ska snart äta frukost faktiskt. Men först ska jag väcka älsklingen:)
Igår så var vi och handlade och mötte Mamma & Pappa vid Willys. Sen efter det åkte vi till ICa Maxi och Dollarstore.
Sen Meralls (Undra om det stavas så?) Det är en pizzeria här runt omkring. Åkte hem till oss och åt upp pizzorna. Sen drog vi med Mamma & Pappa hem till dom och kikade på deras saker och jag hjälpte Mamma att stryka gardiner då hon har ont i sina armar sen en tid tillbaka. Så nu har hon fina och ny strukna gardiner där hemma. Sen började jag och Mamma pyssla med Scrap booking. Det är då roligt! Skrattade och hade oss. Tack för en super rolig kväll.
Kom hem och kände att jag hade ännu mer ont i halsen än innan.. :( Idag är det mest obehagligt. Typ som något ligger och irreterar i halsen så det är jobbigt :( Men det gå väl över. Känner mig inte sjuk eller så vad jag känner.

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Daniel ska väl bygga klart sina högtalare om jag förstått rätt och jag ska nog bara ta det lugnt ifall jag börjar bli sjuk?!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Gina

Tack för hjälpen gumman det blev riktigt snyggt i rummet och scrap ska vi göra fler gånger det var ju jättekul. kram mamma

2009-03-27 @ 10:13:35
URL: http://mingardpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0