Hemma igen...

Nu sitter jag hemma. Ska hoppa in i dushen och sen ska jag fixa mina naglar :) Fick några saker med Mamma så det tänkte jag pyssla med medans Daniel fixar den "nya" stationära datorn som jag fått låna med Mamma eftersom hon fick låna min externa hård-disk som jag köpte för inte så längesen. men den hade ja super mkt saker på som ja sen då aldrig använde för jag var för lat att koppla in den och så va det de med det!

Maten var god btw! Nu ska jag duscha och sen fixa!

Ciao!



Tänker på dig vännen <3
Hoppas vi ses någon dag!
Kjam på dej!

Kommentarer
Postat av: Em.

Du är så go <3 Förlåt att jag inte svarat idag, men ja.. jag har inte orkat & sen så tycker ´jag det är skönast att bara låsa in sig när man inte mår alltför bra.. Puss!

2009-03-09 @ 22:26:26
URL: http://enzobynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0