Ny duschad och ny målad :)

Nu har jag duschat och målat mina naglar :) Skönt. Känner mig så fräsch och har snygga naglar :)
Sitter och tänker och tänker. Har så mycket jag vill men så lite jag kan. Hm, och det går ju inte riktigt ihop om ni frågar mig.
Jag kan ju inte göra allt jag vill, men om ja skulle ha kunnat det hade jag då velat gjort allt då?
Eller är det bara för att man inte kan som man verkligen vill någonting så starkt? Eller?!
Ja nu börjas det igen, haha. Stackars er som läser mina konstiga inlägg hela tiden. Aldrig riktigt sammanhängande. Men det får man ta om man kikar in på min blogg :)

Annars så händer det egentligen inte så mycket i mitt liv just nu. Utan mer vardagliga saker som vanligt.
Imorgon ska jag:
-Städa
-Tvätta
-Gå på Kalas
-Träffa Emelie T
-Träffa Malin
-Rensa garderoben på kläder


Det ska jag försöka knöka in på en dag och känner ja mig själv rätt så blir bara hälften gjort och så mår jag dåligt sen över att jag inte gjorde allt som jag skulle. Känner mig själv rätt bra så imorgon ska jag försöka ändra mitt mönster.

Herregud på tal om ingenting. Det där herregus ska egentligen komma nu:
Herregud vad svårt det är att inte äta lika mycket godis och sånt som förr. Jag håller på att minska ner med godis, socker, och sånt. Det är då som att sluta snusa eller röka. Fast värre för vart du än vänder dig så är det massa: godis, kakor eller läsk. Helt sjukt! Men jag kommer klara detta :) Önska mig lycka till :)

Nej nu ska jag läsa bloggar!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0