Road trip till Mor & Far!

Nu är jag på Pappas Dator och skriver en snabbis. Vi ska snart äta någon gryta som mamma lagar iordning nu.
Får se vad jag tycker om den sen då jag är lite emot grytor. Men man får ju offra sig ibland.
Mamma har köpt en Cola light också. Mumsigt.

Får se när vi kommer hem om Adolf öppnat kylen då han kommit på hur man gör för att öppna den. känns ju mindre bra?!

Imorgon ska jag kanske på kalas hos Johanna. Så ja och Malin tar sällskap. sen ska ja träffa Emelie T också :)

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har precis börjat lära mig att redigera lite, kör helst oredigerat annars! Och sen Picasa 3 med ramar :) Själv dÅ? Fin blogg. kram!

2009-03-09 @ 20:09:40
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0