Uppe med tuppen eller nått sånt.

Ligger i soffan och väntar på att fler ska vilja vakna här hemma. Som Daniel & Malin som ligger och sover. Kunde inte sova längre än till 8.00 så då gick jag upp och gav Adolf mat sen somnade han igen.
Märks att det är vår. Adolf är helt galen. Så ska ta med honom ut sen idag hade jag tänkt. Han skriker att han vill ut. Usch, då måste han kastreras snart också. Men det är då inte billigt!

Men men tänkte berätta lite om gårdagen. Först typ hela dagen slappade jag mest, det var skönt. Sen smsade jag och Malin och besämde att hon skulle komma efter hon slutat sitt jobb runt halv tio och hon ville bjuda på mat så det gjorde hon. Så vi hämtade henne ist en timme tidigare då hon fick sluta tidigare : ) Sen åkte vi och handlade maten sen åkte vi hem till hennes nya hem : ) Hon har ett rum som hon bor i nu här i närheten. Super mysigt.! Så vi kanske ska dit idag en sväng.
Sen åkte vi hem och käkade. Sen blev klockan rätt mycket och vi kollade på " a shot of love with Tila Tiqila" Super bra ju!

Efter det runt 23.00 gick Malin och la sig och jag somnade i soffan tills Daniel väckte mig vid 03.00 så gick ja och la mig i sängen.

Idag får vi se vad vi ska hitta på : )
Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Poppe

Har gjort det nu

2009-03-06 @ 21:02:21
URL: http://poppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0