Godmorgon!

Jag fattar inte att man fastnar vid datorn det första man gör på morgonen. Har suttit här nu ett BRA tag när jag egentligen borde göra mig iordning. =/ Dum jag är egentligen när jag vet hur lätt jag har att fastna vid denna dator. Gid va jag önskar mig en ny dator. Det tog mig ca 1 timme att få igång min idag=/ Men men så kan det vara....

Idag ska jag hem till underbara Darby:) Ska bli mysigt och roligt. Får se vad vi hittar på.

Har också kommit på att jag är världens fika/godis-gris!! Äter godis hela tiden och när jag inte äter nå gott då tänker jag på det. Haha.. Vet inte vad det är med mig. Jag har väl alltid älskat godis iof men att jag lägger mer märke till det nu när jag försöker tänka mig för=D Haha.., Det går ju bra eller NOT!

Nej nu ska jag fixa mig lite!
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0