[Dåligt humör]

är inte på bästa humöret just nu. Känns jobbigt att vara grinig men jag kan inte rå för det =/ Ryggen krånglar och jag är hungrig. Maten är på G. Men det är inte något stort problem. Men ryggen är! Men snart försvinner det dåliga humöret och glada Linda kommer tillbaka. Ska se om jag och darling ska se en film ihop? Några bra tips på någon bra film? Jag är ju en av dom som älskar komedier och kärleksfilmer. Så det kanske ni har någgra bra att rekomendera?

Nu börjar genast humöret bli bättre. Hjälper alltid att skriva lite så kommer jag tillbaka till det glada. Alltid roligt att se hur många besökare man har. Det gör mig glad.

Har ni som bloggar märkt att bloggen blir till ett slags beroende? Jag kan må jätte dåligt om jag inte kollat till min blogg på en hel dag (Har inte gjort det på länge men när jag hade min gamla innan jag skaffade denna) Eller när man vet om att man inte har något speciellt att skriva så sitter man i någon timme och bara tänker på bloggen och vad man ska skriva.
Knäppt hur det kan bli. Jag skulle lätt kunna jobba som bloggare för att jag tycker det är roligt och älskar andras bloggar.

Någon bra blogg ni kan rekomendera som är bra med variationer i sin blogg? Tipsa gärna=D

Nej nu ska jag fortsätta hemma och se om det blir någon film och mat=D Blir iaf chickybits med pommes & Gräddfil idag! mums. Det är en av mina favoriter.

PussPuss




Kommentarer
Postat av: teddy

Hoppas tjejen snart blir på bättre humör.

Kanske fixar maten humöret på nytt???

Fin blogg du har btw :)

är det ett bröllopsfoto uppe i headern???

2008-08-09 @ 16:44:41
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: teddy

Jag är precis likadan. Försöker också hopp över sockret och kan bli sur och grinig rätt så ofta.

men idag fick det bli lite choklad :)

vad skoj med bröllop.

Gratulerar. Måste ha varit din bästa dag hittills.

Vi gifta os 6 juli så jag känner igen känslan :)



jag ska spana in lite i din blogg och se om det går att läsa om den stora dagen.



kramis

2008-08-09 @ 16:51:36
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: teddy

Ojjj det är bra jobbat. Har det varit svårt att hålla sig borta eller???

Sockerfria varianten fungerar också men eftersom mörk choklad är nyttigare än vanlig så räcker det med några bitar under helgen för att stilla begäret.



Då ser jag fram emot lite uppdatering från eran stora dag. När du själv orkar så att säga :)

Var ni många på bröllopet?



Hoppas du och din man får en fin lördag ihop :)



kramis

2008-08-09 @ 17:12:16
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Tommy Johansson

hehe jo jag börjar känna det också

att det är ett beroende

jag måste skriva nått när jag sätter mig här XD



mm hoppas ryggen blir bättre

och att du fick god mat



älskar dig syster min ta hand om dig så ses vi snart puss puss

2008-08-09 @ 23:21:25
URL: http://silentheart.blogg.se/
Postat av: TÄVLINGSDAGS

http://tavlingsdags.blogg.se/2008/august/vinn-en-goodiebag-varde-5000-.html#comment



Var med och tävla om en fullmatad goodiebag till ett värde av 5000:- , passar den inte dig så är jag övertygad om att det blir en utmärkt present!



Jätte lätta tävlingsregler och ingen är med och tävlar ännu! Lycka till!

2008-08-10 @ 13:15:33
URL: http://tavlingsdags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0