[Fredag Morgon]

Godmorgon allihopa!
Det blev inte många inlägg igår inte. Hade fullt upp hela dagen. Va till en Läkare igår. Sen va vi ut och åt. Sen efter det var jag så trött så jag orkade inte riktigt sitta vid datorn.
Men nu så är jag tillbaka för att skriva lite. Jag ska gå igenom för att se hur man bloggar med sin telefon nu och kostnader för det:) Men vi får se hur det går till?! Någon som brukar göra det som kanske vill ge mig ett litet tips? Vart läser man om det? Tycker det är svårt...

Fredag idag också. Skönt att veckan har gått fort och äntligen helg. Får se vad som händer i helgen. Jag och Darling ska gå igenom det senare idag. Men men.. Ha det fint.

Puss & kram Linda

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jag ska iväg o jobba nu men så fort jag har tid så tänkte jag att jag svarar på dina frågor i ett inlägg, det är säkert fler som undrar! :D Så hoppas du kan vänta tills senare idag :P



kram

2008-08-29 @ 08:25:08
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Annas tävlingsblogg

Hej!

Såg din kommentar om att få sponsrade tävlingar. Jag har mailat vissa personer och frågat om de vill sponsra, de har fått kika på min blogg (min vanliga inte tävlingsbloggen) och jag har berättat hur många träffar jag har på den och sen har de bestämt om de vill sponsra eller ej.

2008-08-29 @ 09:18:50
URL: http://molnboanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0