[Kvällen med sötnosen]

Sitter just nu i soffan och kollar på Discovery, älskar den kanalen. Nu handlar det om någon iskub och sånt. är inte så insatt i det som är nu men annars är det bra. Bästa är nog Miami INK! Love it. Vill tatuera mig men vet inte vad jag vill ha riktigt. Men sen kommer jag nog göra en tattu:D Får se om nått år eller något, man ska ju ha råd också. Men jag vill ha något litet och fint. Tror jag. Men som sagt om något år så man är helt säker. För man kan ju inte ångra sig bara sådär sen.

Tänkte lägga in lite bilder till er läsare=D


Köpte denna växt idag. Så fin den blev där på bordet. Billig och underbart vacker. Älskar våra växter<3 Love them!

Vill bada innan sommaren är helt slut. Hösten närmar sig med rask fart. Helt underbart att bada ute. Har badat några gånger i år faktiskt. Första gången på 2-3år för mig. Så det va härligt. Skönt att vara tyngd lös i vattnet. Bara flyta och slappna av. Det känns som en stor frihet. underbart.
Saknar dig Emelie. Va ett tag sedan vi sågs nu. Men det blir nog om ett tag igen. Får inte dröja för länge iaf. Min vän<3

Nej nu ska jag se mer på tv men Daniel och bara ta det lugnt. Mår inte så bra idag så vill vila och samla krafter till imorgon. har iallafall sökt 9jobb idag =D Så känner mig stolt. Hoppas någon av dom hör av sig också. Har kanske ett på G. Men man ska inte hoppas för mycket än.

GodNatt sötnosar. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0