[Onsdag]

Sitter nu här och har pratat med 100olika personer. Jobb, annat jobb mer jobb. Så nu får vi se om någon hör av sig. Har även hittat en intressant sak på internet som jag ska titta mer på och så får vi se vad som händer.

Måste tillägga en sak om igår. Inatt när jag kom hem så hade min älskade man städat. Det är så fint! Han är så duktig. Tack älskling. Du är underbar.

Ska snart sätta mig och skriva lite som Morfar och jag pratade om. Ska göra en skiss och se hur det går. Detta är viktiga saker för mig så det kommer bli hårt men jag kommer fixa detta. kommer inte ge upp. Kommer göra allt jag kan för att få detta bra nu! Han gjorde mig starkare och posetivare igen<3 Tack morfar<3

Ha det bra sötnosar. Tack för att ni läsermin blogg. Blir så glad<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0