[Svar på frågestunden]

Hur kom det sig att du började blogga?
Svar: Jag hörde talas om att en bekant bloggade på blogspot och hon tyckte det va en krånglig sida. Så då fick jag bara lov att prova och insåg faktiskt att det inte var så svårt som personen hade försklarat. Sen tyckte jag det va läskigt i början just för att så många kunde läsa allt man skrev. Va lite rädd för konstiga människor:) Men slutade bra och här sitter jag idag:)

Vad tycker du om att blogga nu?
Svar: Det är min hobby. Jag mår nästan dåligt om jag inte bloggar. Har blivit mitt lilla *beroende* men på ett bra sätt dock.
Jag tycker om att blogga eftersom det ger en mycket energi efter man skrivit av sig det man känner för. Min passion.

Hur länge har du bloggat?
Svar: Satt och funderade på den frågan för någon dag sedan. Men kom fram till att det faktiskt är ca 2år nu:)

Hur var det att gifta sig så ung?

Svar: Den frågan får har jag fått ofta:) Ja, jag kan ju inte jämnföra med hur det hade varit att gifta sig när man är *äldre* Men jag tycker det är underbart:) Bästa jag gjort. Jag ångrar mig inte. Man lever livet en gång och jag vill leva det livet fullt ut tillsammans med min man!

Är ni fortfarande lyckliga tillsammans?
Svar: Ja det är vi verkligen! Vi är som ämnade för varandra.

Var ni förlovade innan?
Svar: Ja det var vi. Vi förlovade oss lite mer en 1år innan:)

Vad är det för fel på din rygg?
Svar: Jag har diskbråck efter en olycka för många år sedan. Som är väldigt jobbigt och smärtsamt.
Men man försöker härda ut.

Detta va den lilla frågestunden:)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Angelica

kul med lite frågestund och svar :)

kram på dig

2008-08-28 @ 01:23:32
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Petra

Grattis! Det var du som vann tävlingen! =)

Maila din adress till [email protected] så kommer jag skicka paketet till dig :)

Jag hoppas du blir nöjd med örhängena :)

Tack för den fina kritiken om min webshop :)

/Petra

2008-08-28 @ 08:31:23
URL: http://www.metrobloggen.se/webshop

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0